Udruga Međimurski informatički klub proteklih je tjedana održala četiri besplatne radionice u sklopu Europskog tjedna programiranja. Provođenje radionica podržano je kroz projekt Meet and Code uz partnerstvo sa Agencijom Mašta.
Niz edukacija započeo je radionicom Arduino Laboratorij, koja je provedena 27.9.2021. Učenici su kroz online simulator, Autodesk Tinkercad Circuits napravili svoje prve korake u svijet elektronike i Arduina.
Mali izumitelji upoznali su se s pojmovima vezanim uz elektroniku, mikrokontrolere i integrirane sustave, dok su u praktičnom dijelu radionice naučili osnove programiranja Arduino mikrokontrolera i povezivanja senzora.
Svi koji su propustili radionicu, mogu pogledati naš video koji će odlično poslužiti kao prvi korak u radu s Arduinom.
Sljedeća radionica, Algoritmi s kornjačom, održana je 29.9.2021. Radionica je bila namijenjena početnicima u svijetu algoritama, koji su uz programski jezik Logo i tzv. kornjačinu grafiku, napravili svoje prve korake u svijetu algoritama.
Učenici su naučili kako instalirati FMS Logo i krenuti u svoje prve avanture s programiranjem. Na početku su naučili što su to algoritmi i zašto su oni važni u programiranju. Nakon upoznavanja osnovnih naredbi, za pokretanje kornjače, krenuli su na programiranje. Naučene naredbe primijenili su u rješavanju jednostavnih zadataka. Radionica je bila usmjerena na razvoju razmišljanja i zaključivanja koje pomaže prilikom rješavanja problemskih zadataka.
Treća radionica, Primijeni C++, održana je 30.9.2021. online preko platforme MS Teams. Radionica je bila namijenjena učenicima koji već poznaju osnove programskog jezika C++, ali žele proširiti svoje znanje te primijeniti neke ugrađene strukture podataka pri rješavanju problema. Tako su polaznici naučili na konkretnim primjerima kako upotrijebiti strukture set, map, queue, stack, pair te za koje tipove problema je koja struktura prikladnija.
Četvrta radionica, Igraj se i programiraj, održana je 7.10.2021. online preko platforme MS Teams. Sudionici nisu trebali imati programerskog predznanja, a naučili su kako na jednostavan način napraviti igru za android pametni telefon pomoću MIT App Inventor web aplikacije. Upoznali su različite programske koncepte poput programiranja na temelju događaja te koristili različite dostupne komponente i uređaje na svojem mobitelu pri izradi aplikacije. Naučili su kako instalirati izrađenu aplikaciju na svoj pametni telefon i podijeliti ju s prijateljima.