PONOVLJENI POSTUPAK NABAVE ZA GRUPE 1, 4, 6 i 8
MEĐIMURSKI INFORMATIČKI KLUB
Bana Josipa Jelačića 22b
40000 Čakovec
OIB: 96823550116
OBAVIJEST O NADMETANJU ZA NABAVU OPREMA ZA PROVEDBU VIŠEDNEVNIH STEM RADIONICA, PONOVLJENI POSTUPAK ZA GRUPE 1, 4, 6 I 8
Nabava se provodi temeljem Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava za projekte koji se financiraju iz Europskog socijalnog fonda u financijskom razdoblju 2014.-2020., UP.04.2.1.10.0145 i Priloga III “Postupci nabave za osobe koje nisu obveznici Zakona o javnoj nabavi“ u svrhu provedbe projekta pod nazivom: FROM ZERO TO STEM HERO.
NAZIV NABAVE: NABAVA OPREMA ZA PROVEDBU VIŠEDNEVNIH STEM RADIONICA, PONOVLJENI POSTUPAK ZA GRUPE 1, 4, 6 I 8
Referentni broj nabave: Nabava 2
1. NAZIV I ADRESA NARUČITELJA
MEĐIMURSKI INFORMATIČKI KLUB
Bana Josipa Jelačića 22b
40000 Čakovec
OIB: 96823550116
Podaci o osobi zaduženoj za kontakt:
Ime i prezime osobe za kontakt: Dejan Drabić
Broj telefona: 098 331 114
Adresa elektroničke pošte: nabava@mik.hr
2. OSNOVNE INFORMACIJE O PREDMETU NABAVE
Predmet nabave su oprema i roba potrebni za razvoj i provedbu (višednevnih) lokalnih radionica sa svrhom popularizacije STEM-a u sklopu projekta "From Zero to STEM Hero“.
Predmet nabave podijeljen je u grupe:
GRUPA 1 | Informatička oprema |
GRUPA 4 | Oprema za laboratorij kemije |
GRUPA 6 | Radionički namještaj |
GRUPA 8 | Potrošni materijal za radionice modelarstva |
sve sukladno opisima i specifikacijama u troškovniku.
Ukupna procijenjena vrijednost predmeta nabave iznosi 68.080,00 EURA (bez PDV-a), odnosno po grupama:
GRUPA 1 | Informatička oprema | 54.320,00 € | |
GRUPA 4 | Oprema za laboratorij kemije | 3.600,00 € | |
GRUPA 6 | Radionički namještaj | 7.360,00 € | |
GRUPA 8 | Potrošni materijal za radionice modelarstva | 2.800,00 € | |
3. ROK ZA DOSTAVU PONUDA
Ponuditelj svoju ponudu mora dostaviti najkasnije do 06.04.2023. godine do 09:00 sati.
Ponuditelj dostavlja ponudu u papirnatom ili elektroničkom obliku.
U slučaju dostave ponude u papirnatom obliku, ponuditelj dostavlja ponudu u zatvorenoj omotnici (poštom ili osobno) koja sadrži:
- naziv i adresa Naručitelja
- naziv i adresa ponuditelja (na poleđini ili gornjem lijevom uglu omotnice)
- naziv predmeta nabave
- naznaka »ne otvaraj«.
Omotnica se dostavlja na adresu naručitelja Međimurski informatički klub, Bana Josipa Jelačića 22/B, 40000 Čakovec, 1. kat, soba br. 5.
U slučaju dostave ponude u papirnatom obliku ponuda mora biti dostavljena na navedenu adresu prije isteka roka za dostavu ponuda.
U slučaju dostave ponude u elektroničkom obliku, ponuditelj dostavlja ponudu na elektroničku poštu nabava@mik.hr, a iz predmeta elektroničke pošte mora biti vidljivo da se radi o ponudi i o kojem predmetu nabave je riječ.
U slučaju dostave ponude u elektroničkom obliku ponuda mora biti vidljiva na poslužitelju naručitelja prije roka za dostavu ponuda.
- JEZIK NA KOJEM PONUDA MORA BITI PRIPREMLJENA I DOSTAVLJENA
Ponuda se zajedno s pripadajućom dokumentacijom izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu.
- ELEKTRONIČKA ADRESA NA KOJU SE MOGU ZATRAŽITI DODATNE INFORMACIJE
Ime i prezime osobe za kontakt: Dejan Drabić
Broj telefona: 098 331 114
Adresa elektroničke pošte: nabava@mik.hr
Gospodarski subjekti mogu za vrijeme roka za dostavu ponuda zahtijevati objašnjenja i izmjene vezane uz dokumentaciju za nadmetanje. Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između naručitelja i gospodarskih subjekata može se obavljati isključivo na hrvatskom jeziku putem elektroničke pošte: nabava@mik.hr.
Ako je potrebno, gospodarski subjekt može dostavljati zahtjeve za dodatnim informacijama u vezi s dokumentacijom za nadmetanje najkasnije tijekom šestog dana prije isteka roka za dostavu ponuda. Ako zahtjev za dodatnim informacijama nije bio pravovremen, Naručitelj nije obvezan odgovoriti na isti.
POSTUPAK NABAVE
MEĐIMURSKI INFORMATIČKI KLUB
Bana Josipa Jelačića 22b
40000 Čakovec
OIB: 96823550116
OBAVIJEST O NADMETANJU ZA NABAVU OPREMA ZA PROVEDBU VIŠEDNEVNIH STEM RADIONICA
Nabava se provodi temeljem Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava za projekte koji se financiraju iz Europskog socijalnog fonda u financijskom razdoblju 2014.-2020., UP.04.2.1.10.0145 i Priloga III “Postupci nabave za osobe koje nisu obveznici Zakona o javnoj nabavi“ u svrhu provedbe projekta pod nazivom: FROM ZERO TO STEM HERO.
NAZIV NABAVE: NABAVA OPREMA ZA PROVEDBU VIŠEDNEVNIH STEM RADIONICA
Referentni broj nabave: Nabava 2
- NAZIV I ADRESA NARUČITELJA
MEĐIMURSKI INFORMATIČKI KLUB
Bana Josipa Jelačića 22b
40000 Čakovec
OIB: 96823550116
Podaci o osobi zaduženoj za kontakt:
Ime i prezime osobe za kontakt: Dejan Drabić
Broj telefona: 098 331 114
Adresa elektroničke pošte: nabava@mik.hr
- OSNOVNE INFORMACIJE O PREDMETU NABAVE
Predmet nabave su oprema i roba potrebni za razvoj i provedbu (višednevnih) lokalnih radionica sa svrhom popularizacije STEM-a u sklopu projekta "From Zero to STEM Hero“.
Predmet nabave podijeljen je u grupe:
GRUPA 1 | Informatička oprema |
GRUPA 2 | Robotička oprema |
GRUPA 3 | Oprema za laboratorij matematike |
GRUPA 4 | Oprema za laboratorij kemije |
GRUPA 5 | Alati za strojarstvo i modelarstvo |
GRUPA 6 | Radionički namještaj |
GRUPA 7 | Laserski stroj |
GRUPA 8 | Potrošni materijal za radionice modelarstva |
GRUPA 9 | Uredski potrošni materijal |
sve sukladno opisima i specifikacijama u troškovniku.
Ukupna procijenjena vrijednost predmeta nabave iznosi 107.039,83 EURA (bez PDV-a), odnosno po grupama:
GRUPA 1 | Informatička oprema | 54.202,95 € |
GRUPA 2 | Robotička oprema | 23.064,99 € |
GRUPA 3 | Oprema za laboratorij matematike | 736,10 € |
GRUPA 4 | Oprema za laboratorij kemije | 3.386,94 € |
GRUPA 5 | Alati za strojarstvo i modelarstvo | 6.222,88 € |
GRUPA 6 | Radionički namještaj | 6.490,62 € |
GRUPA 7 | Laserski stroj | 10.667,00 € |
GRUPA 8 | Potrošni materijal za radionice modelarstva | 1.935,50 € |
GRUPA 9 | Uredski potrošni materijal | 332,85 € |
- ROK ZA DOSTAVU PONUDA
Ponuditelj svoju ponudu mora dostaviti najkasnije do 03.02.2023. godine do 09:00 sati.
Ponuditelj dostavlja ponudu u papirnatom ili elektroničkom obliku.
U slučaju dostave ponude u papirnatom obliku, ponuditelj dostavlja ponudu u zatvorenoj omotnici (poštom ili osobno) koja sadrži:
- naziv i adresa Naručitelja
- naziv i adresa ponuditelja (na poleđini ili gornjem lijevom uglu omotnice)
- naziv predmeta nabave
- naznaka »ne otvaraj«.
Omotnica se dostavlja na adresu naručitelja Međimurski informatički klub, Bana Josipa Jelačića 22/B, 40000 Čakovec, 1. kat, soba br. 5.
U slučaju dostave ponude u papirnatom obliku ponuda mora biti dostavljena na navedenu adresu prije isteka roka za dostavu ponuda.
U slučaju dostave ponude u elektroničkom obliku, ponuditelj dostavlja ponudu na elektroničku poštu nabava@mik.hr, a iz predmeta elektroničke pošte mora biti vidljivo da se radi o ponudi i o kojem predmetu nabave je riječ.
U slučaju dostave ponude u elektroničkom obliku ponuda mora biti vidljiva na poslužitelju naručitelja prije roka za dostavu ponuda.
- JEZIK NA KOJEM PONUDA MORA BITI PRIPREMLJENA I DOSTAVLJENA
Ponuda se zajedno s pripadajućom dokumentacijom izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu.
- ELEKTRONIČKA ADRESA NA KOJU SE MOGU ZATRAŽITI DODATNE INFORMACIJE
Ime i prezime osobe za kontakt: Dejan Drabić
Broj telefona: 098 331 114
Adresa elektroničke pošte: nabava@mik.hr
Gospodarski subjekti mogu za vrijeme roka za dostavu ponuda zahtijevati objašnjenja i izmjene vezane uz dokumentaciju za nadmetanje. Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između naručitelja i gospodarskih subjekata može se obavljati isključivo na hrvatskom jeziku putem elektroničke pošte: nabava@mik.hr.
Ako je potrebno, gospodarski subjekt može dostavljati zahtjeve za dodatnim informacijama u vezi s dokumentacijom za nadmetanje najkasnije tijekom šestog dana prije isteka roka za dostavu ponuda. Ako zahtjev za dodatnim informacijama nije bio pravovremen, Naručitelj nije obvezan odgovoriti na isti.